De Woensdagfoto: The Splash, Tom Finney in the Rain

2 Reacties op “De Woensdagfoto: The Splash, Tom Finney in the Rain

  1. Deze actie van Finney is later vereeuwigd in een standbeeld voor het stadion. Een van de mooiste voetbalstandbeelden die ik ken: http://tinyurl.com/4976gll

  2. Ik vrees wel ergens de hele voetbalmenigte tegen me te krijgen maar dit is exact waarom ik pro-kunstgras ben en hoop dat meer clubs op kunstgras gaan overschakelen. Kunstgras laat toe om in de meeste weersomstandigheden relatief normaal te kunnen spelen. Hoe iconisch zulke beelden ook zijn, op zulk een veld hoort niet gespeeld te worden want normaal voetbal is daar onmogelijk. Ik ben doorgaans ook een voetbalromanticus die liever traditie niet verloren ziet gaan, doch in het geval van kunstgras maak ik een uitzondering. Aan tal van afgelaste wedstrijden wegens slecht weer heeft niemand wat, en kunstgrasvelden doen evenmin iets af van de algemene stadionbeleving.

Geef een reactie

