Doingthe116 update

Weer tijd voor een update. Doordat ik de afgelopen week druk bezig was met de South Wales derby, geen ruimte gehad om dit maandoverzicht te plaatsen. Vandaar dat het pas op 7 februari komt, maar beter laat dan nooit.

Doing the 116

Ik ben dit weekend weer in de UK geweest, dus binnenkort kunnen jullie het verslag over Swansea v Cardiff verwachten. Met een beetje mazzel deze maand geen P-P’s, want dan komen ook de verslagen van Burton Albion en Derby County erop.

Blogging FC

Meestal besteed ik wat aandacht aan de clubs waar ik naartoe ga. Bij Swansea en Cardiff is dat zeker gelukt en ik ben ook van plan om wat over Burton te gaan schrijven. Over Derby County gaat er helaas niets komen. Voor de rest zullen er de komende maand stukken verschijnen over Dutch Owl, een Nederlandstalige voetbalkrant over Engels voetbal, Crawley Town en de Canvey Island derby (wees niet bang, die bestaat maar uit een artikel).

Naar het beloofde land

Twee trips staan er voor mij op het programma in februari. De eerste is al achter de rug en dat was een heel mooie, want ik heb dus Swansea v Cardiff gevinckt. Een heel leuk potje. Komend weekend staat er weer een leuke voor het weekend, want vrijdag de Derbyshire derby Burton Albion v Chesterfield en de dag erop de kleine East Midlands derby tussen Derby County en Leicester City. Voor mij twee stadions waar ik nog nooit ben geweest, dus dat is wel iets waar ik naar uit kijk. Hopelijk ook wat vuurwerk op het veld.

Een Reactie op “Doingthe116 update

  1. Pingback: chesterfield derbyshire, wilfred pickles, large families, world war two, Chesterfield, guest login, Derbyshire, staveley, Families, colliery, Poverty, grandad, Mining, t'Lane, World, Large, Down, 1955, Life | world war 3 predictions

Geef een reactie

