Doingthe116 in Voetbal Magazine

Het is deze maand weer zo ver; de mediageile doingthe116 verschijnt weer eens in de media. Ditmaal in “Voetbal Magazine”. Die hebben deze maand een Groot-Brittannië special uitgebracht en daar sta ik in met een pagina. Gelukkig niet met een foto, want dat was wel een dieptepunt de vorige keer in het Brabants Dagblad. Leuke special overigens en mooi om te zien dat er iemand zoveel mogelijk probeerde te vincken rondom kerst, maar ook van een natte/bevroren kermis thuis kwam. We waren dus niet de enige.

5 Reacties op “Doingthe116 in Voetbal Magazine

  1. Van een mediageil weblog verwacht ik in dat geval ook een leesbare scan.😉

  2. Op het plaatje drukken en dan nog een keer, dan krijg je het in gigantische letters te zien, zodat zelfs de meest kippige figuur het nog kan lezen😉

  3. Sommige mensen moet je ook echt álles uitleggen.

    Met zo’n weblog moet een redacteur het wel heel bont maken als hij er geen leuk artikel van weet te maken. Inspiratie en anekdotes genoeg, want wát een oogst van zeven jaar groundhoppen.

    Chapeau en keep it up!

  4. nou, dat treft. Als abo krijg ik hem morgen in de bus. Of is het een volgend nummer? Kijk er wel naar uit!!!!

  5. Proficiat. En dik terecht. Ik lees zowel de site als de blog met erg veel plezier. Ik heb al overwogen om een blog te starten over mijn voetbalavonturen in mijn thuisland Spanje, al wacht ik daar voorlopig nog mee tot ik iets meer “ernstige” wedstrijden heb gevinckt (ik betwijfel of de doorsnee lezer zit te wachten op matchverslagen van FC Martinenc tegen UD Salou). Misschien moet je Doingthe116 ook even in de attentie van het Belgische Voetbal Magazine brengen, men kan erg aanvoudig dat artikel uit het Nederlandse blad overnemen met eventueel enkele minieme wijzigingen. De blog gaat wel over het UK alleen maar veel Belgen volgen de Premiership, bovenstaat staat op je site ook een hoofdstuk Belgie. (meteen haalt Armand Melis nog eens de pers)

Geef een reactie

