Doingthe116 update

Niet alleen een nieuwe maand, maar ook een nieuw jaar. De afgelopen weken waren – op z’n zachtst gezegd – niet de gelukkigste in mijn vinckersleven. Veel P-P’s. Heel veel P-P’s. Enfin, ik take it maar on the chin en op naar een nieuw jaar dat hopelijk op dat vlak wat beter verloopt.

Doing the 116

Ik ben bezig de afgelaste trips online te zetten. Niet getreurd, want er komt nog een echt verhaal aan. Oxford United v Macclesfield Town is namelijk wel doorgegaan. Een topper is dat stadion niet, maar dat gaf me op dat moment niet. Eindelijk weer voetbal en dat was me veel waard.

Blogging FC

Ik hoop deze maand een stuk over de South Wales derby te gaan schrijven. Ik ben van plan om daar in februari naartoe te gaan, dus dat lijkt me wel mooi om daar meer over te weten te komen. Voor de rest staat er een stukje over Stamford Bridge in de wachtkamer. De rest zal de actualiteit uitwijzen.

Naar het beloofde land

Ik had veel plannen, maar uiteindelijk zijn er weinig uitgekomen. Plan was om de komende maand twee dagtrips te maken. De eerste stond voor morgen in de planning. Eerst Dagenham & Redbridge v Southampton, gevolgd door Charlton Athletic v Swindon Town. Mooie potten, maar helaas heeft de Eurotunnel besloten om veel minder treinen te laten rijden. Er kan dus al een dikke streep door de eerste trip van het jaar. Een week later is voor Chelsea v Ipswich Town wel al alles geregeld, maar ik geloof het pas als we in Stamford Bridge zitten. Ik kijk er erg naar uit, want van de 116 clubs is het de enige Londense ground die ik nog nooit gevinckt heb.

11 Reacties op “Doingthe116 update

  1. kon je niet met de boot ipv Eurotunnel? Hopelijk geen P-P’s voor jou dit jaar. Veel succes op Stamford Bridge. Ik hoop er eind april mijn eerste bezoek te kunnen brengen. Happy 2011 btw

    Coys!

    • Was een optie, maar dat vonden we te laat worden (Charlton was pas om 17:20). We moeten dat helemaal stuk naar Nederland dan nog terugrijden. Voor clubs die zo dichtbij liggen is dat wat te veel moeite. Ja ik weet het, het klinkt wat verwend😉

  2. Veel plezier bij Chelsea-Ipswich. Gelet op de prestaties van Chelsea van de laatste weken maakt Ipswich nog een aardige kans (alhoewel ze zelf ook niet bepaald de pannen van het dak spelen). Theoretisch zou er ook een combinatie mogelijk zijn met Arsenal-Leeds, maar dat wordt dan wel heel krap. Bovendien vind ik het nieuwe stadion van Arsenal verschrikkelijk.

  3. Rezzy1878CountyRoad

    Is het nog gelukt om de deur van The Vetch open te krijen met spam-mails? Lijkt mij ook kicken om dat van binnen te zien. Wij gaan met 5 man erheen plus nog een grote groep Ado-fans die van te voren daar zijn. Misschien kun je dat ook beetje onder aandacht brengen. Groen Gele vlaggen bij swansea!!

    • Nee, nog niets gehoord. Zodra ik iets weet, laat ik het meteen weten en houd ik je op de hoogte. Heb je eigenlijk al kaartjes voor deze wedstrijd? Ik zag namelijk dat ze nog steeds niet te koop zijn. Ben benieuwd wanneer dat begint.

      • Rezzy1878CountyRoad

        Wij krijgen onze kaartjes via de man van de supportersvereniging die de grote groepsreis organiseert. We moeten alleen kopie van onze id aan hem geven. Als het goed staat het hele groep van ons ergens in een hoekie. Ik kijk er echt naar uit want de haat tussen die 2 clubs is echt groot. Ben ook benieuwd naar jouw stukje erover.

  4. Heb deze nacht op het werk veel van jouw verslagen gelezen (lol superdruk joch) en heb wel zin om eens samen met jullie zo een trip te maken. Wanneer jullie eens 1 dag gaan laat het me weten. Veel plezier zondag, ik zit dan ook in Londen voor Tottenham-Charlton.

    Vlad

  5. sounds great! ik laat zo snel mogelijk iets weten.

Geef een reactie

