Canaries, Bluebirds & Robins

https://i1.wp.com/blogimages.bloggen.be/vogels/4-1dbf681c86455d6475ebd3e58dab5110.jpg

Helaas geen stuk over de bijnamen van de verschillende clubs. Bij doingthe116 zijn we namelijk niet vies van een hype. Vandaar dat we nu ook op Twitter te vinden zijn. Daar kan ik melden als er iets nieuws op de site/blog is, er weer eens wedstrijden van me zijn afgelast en als ik gewoon iets kleins kwijt wil. Van de week zag ik bijvoorbeeld dat er een Conference-wedstrijd was waar maar 190 man op af kwamen (Hayes & Yeading v Eastbourne Borough) en dat leek me wel interessant om te melden. Maar om daar dan een heel verhaal op mijn blog over te schrijven is ook wat overdreven en kost teveel tijd. Voor dat soort dingen is Twitter wel interessant om te gebruiken. Vrees niet, ik ga niet schrijven wat ik op mijn brood heb, hoeveel sex ik per dag heb en ik ga niet aankondigen wanneer ik ga slapen; het zal puur over Brits voetbal en de site gaan. Ik ga de komende tijd kijken of het bevalt en misschien wordt het tsjielpen van de vogels wel een vast onderdeel op mijn blog.

Geef een reactie

