Doingthe116 update

Weer een maand voorbij, dus tijd voor een nieuwe update. Wat gaat er allemaal gebeuren in december met Doing the 116?

Doing the 116

Afgelopen maand heb ik natuurlijk mijn trip naar Blackpool en Southport op de site gezet. Daarnaast zou ik afgelopen weekend nog gaan vincken, maar dat is flink in het water/sneeuw gevallen. Er komt nog wel een verslag van, maar momenteel is de horrorshow nog te vers om zin te hebben om er wat over te schrijven. Voor komende maand had ik ook volop plannen, maar het geplande bezoek van de Schotten gaat al niet door vanwege het weer. Daarnaast lijkt de DDR-trip ook P-P te zijn en vrees ik voor mijn kerst/nieuwjaarweek.

Blogging FC

Aangezien ik het de komende weken erg druk ga krijgen op school, zal het op mijn blog wat rustiger zijn de komende tijd. Ik wilde wat over de Bristol derby gaan schrijven, maar dat schuift op. Wel is er al iets verschenen over de Bedlington Terriers en ik wil me wat verdiepen in de Deense overname van Croydon Athletic. In de planning staan verder nog een verhaal over de Imp uit Lincoln, Robin Friday die twintig jaar geleden overleed en een update over The Big Freeze.

Naar het beloofde land

Evenals vorig jaar zit het niet echt mee met het vincken. Ik durf dus niet te zeggen of er de komende maand nog gevinckt gaat worden. Ik ga de week tussen kerst en nieuwjaar naar Engeland, maar vrees dat ik weinig ga zien. De bedoeling is op Boxing Day naar de derby Histon v Cambridge United ga. De dag erop wordt het Non-League, maar het ligt aan het weer waar we precies naartoe gaan. De 28ste zou Lincoln City dan gevinckt worden, waarna we drie dagen gaan shoppen met de vrouw. Als afsluiter lijkt Swindon Town v Bournemouth me erg leuk, maar wederom zijn we heel erg afhankelijk van het weer.

4 Reacties op “Doingthe116 update

  1. William van Holsteijn

    Ik begrijp het, vind het wel jammer want ik kijk dagelijks op je site om up to date te blijven. Ga je nu wél of niet rond de kerst naar The Albion?

    • Dat ligt helemaal aan het weer. Als het wat beter wordt, gaan we wel. Maar als het echt bar en boos wordt, is het misschien slimmer om thuis te blijven. De komende dagen ga ik dus angstig de weerberichten in de gaten houden en hopen dat er geen poolwind komt.

  2. Fenomenaal idee, ikzelf ben al meerdere malen naar wedstrijden van Southampton geweest, prima sfeer altijd. Daar al geweest?

Geef een reactie

