P-P Revisted again and again and again…

Wat een mazzel heb ik vroeger toch gehad met afgelaste wedstrijden. Lewes v Kettering Town was pas mijn eerste, na 96 wedstrijden in de UK tot een goed einde te hebben gebracht. Sindsdien is het bal. Geplande bezoeken aan Accrington Stanley, Tranmere Rovers, Stalybridge Celtic, Queen of the South (tweemaal), Bath City en Charlton Athletic gingen in de rook danwel regen danwel sneeuw op. Sinds dit weekend mag er daar nog eentje bij, want ook Cowdenbeath vDunfermline gaat niet door. Het sneeuwt dan wel in Schotland, maar dat is niet de reden dat deze pot niet doorgaat. De Schotse scheidsrechters staken. Er worden wat buitenlanders ingevlogen, maar dat geldt alleen voor de SPL, de Schotse cup en – gelukkig – de ALBA Challenge Cup. De rest van de wedstrijden gingen in een pot en daar werd er eentje uitgetrokken. Dat was Greenock Morton v Falkirk. Extreem pijnlijk voor Cowdenbeath, die voor deze wedstrijd 6x zoveel tickets al had verkocht dan normaal en dat gaat nooit gebeuren voor de midweekse inhaalwedstrijden. Voor ons is het ook ronduit kut, want rond deze pot was de hele trip gepland. Ach ja, we gaan er maar het beste van maken. Ondertussen vrees ik al voor de winter en ons programma met kerst. Misschien dat ik mijn site wel moet gaan aanpassen en de 116 afgelastingen ga noemen.

2 Reacties op “P-P Revisted again and again and again…

  1. Balen voor je. Zit niet mee. Misschien nog alternatief in de SPL voor je?
    Celtic – DUFC ofzo. Gelukkig wel QOTS. Good luck

  2. Celtic – Inverness bedoel ik natuurlijk……

Geef een reactie

