Doingthe116 is 5

Vijf jaar geleden leek het me wel een leuk idee om mijn foto’s en verhalen op internet te zetten. Tot dan toe liet ik mijn foto’s afdrukken bij de Schlecker en maakte ik een A-4’tje met de opstellingen en de rest van de statistieken. Dat plakte ik allemaal in een fotoalbum, maar dat was nogal veel werk. Ik was/ben niet echt handig met computers, maar dankzij freewebs was een site allemaal erg makkelijk te maken. Vandaar dat doingthe116 vijf jaar geleden het levenslicht zag. Ik ga nu een klein feestje vieren en op naar de volgende vijf jaar.

8 Reacties op “Doingthe116 is 5

  1. Hey,

    Gefeliciteerd, lees je verslagen en verhalen altijd met erg veel plezier!!

  2. Joris, gefeliciteerd. Lees wekelijks je updates, vooral over de lagere divisies en krijg altijd bij het lezen weer zin om zelf op pad te gaan! In april Wales afstropen bijvoorbeeld.

  3. Hey Joris, gefeliciteerd. Ik kijk iedere keer weer dagelijks op je site als je op reis bent geweest. Veel plezier dit weekend en inderdaad op naar de volgende vijf jaar.

  4. Keep up the good work. Lees de blogs en verslagen altijd met veel plezier.

  5. Gefeliciteerd met je eerste lustrum. Op naar het volgende. Geniet wekelijks van je verslagen. Keep up the good work!

  6. Way to go, way to have gone and way to keep on going!

    Klasse man. Ken het nog niet lang, heb genoeg gelezen om je na te gaan doen. Niet zo frequent wel zo intensief.
    Against modern football!

Geef een reactie

