Doingthe116 update

Weer een maand voorbij, dus tijd voor een nieuwe update. Wat gaat er allemaal gebeuren in november met Doing the 116?

Doing the 116

Weinig verslagen de afgelopen maand op de site, want ik ben alleen bij Crystal Palace v Millwall geweest. Voor de komende maand zijn er meer gepland, dus dat beloofd een gekkenhuis te worden. Komende maand geen nieuwe Derby Fever, want dat is behoorlijk wat werk. Vandaar dat ik die zo’n drie per seizoen wil schrijven. De volgende weet ik nog niet, maar het plan is om aan het eind van het seizoen in ieder geval de Devon derby de revue te laten passeren.

Blogging FC

Het was druk op mijn blog de laatste week en dat zal deze week niet minder worden. Voor de komende dagen staan er verhalen over Bishop Auckland, Southport en het voetbal in Zuid-Wales op de rol. De rest van de maand kunnen jullie in ieder geval het tweede deel van Dutch Owl verwachten, een terugblik op de Ierse competitie, een verhaal over George Best en natuurlijk iets over mijn favoriete beker: de ALBA Challenge Cup.

Naar het beloofde land

Eigenlijk zou ik in november alleen naar Schotland gaan, maar dankzij een geweldige loting in de FA Cup is er ineens een tripje tussendoor gekomen. Komend weekend ga ik er een Seaside Weekender van maken, met Blackpool v Everton op zaterdag en Southport v Sheffield Wednesday op zondag. Op papier misschien wel een van mijn mooiste trips ooit. Hopen worden de verwachtingen waar gemaakt, hoewel een weekendje aan de Ierse Zee altijd mooi is. De Schotland-trip is ondertussen ook definitief geworden. Dat we naar Cowdenbeath v Dunfermline gingen, was al snel duidelijk. Het zondagprogramma nog niet. Het leek eerst Motherwell v Hearts te worden, maar de roep van de ALBA Challenge Cup gaan we een herhaling van vorig jaar tegemoet: Dundee United in combinatie met die finale, die ditmaal tussen Queen of the South en Ross County gaat. Goed nieuws ook over Bournemouth v Southampton, want de tickets voor die wedstrijd zijn ook veilig gesteld.

3 Reacties op “Doingthe116 update

  1. Joris the Evertonian… alweer de 6e keer dat je the blues in actie gaat zien. Je mag best bekennen dat je ook een toffee bent😀
    Nil Satis Nisi Optimum

  2. Daar begint het wel op te lijken. Volgens mij zijn Everton en Leeds de clubs die ik het vaakst in actie heb gezien en gaat Everton nu alleen koploper worden. Ik zal binnenkort toch eens uit de kast komen😉

  3. Complimenten voor deze site!!! Ben al 2 uur aan het lezen. Heerlijke verhalen.

Geef een reactie

