Derby Fever

Weinig updates de laatste dagen en dat heeft een reden. Ik ben namelijk bezig met de laatste hand te leggen aan de volgende aflevering van “Derby Fever”, mijn reeks over Britse burenruzies. Tot nu toe heb ik die altijd op mijn site geplaatst, maar de komende aflevering komt hier op het blog. Het is toch handiger werken hier. Voor het overzicht ga ik het stuk ook nog plaatsen op de hoofdsite, maar dat is pas na afloop. Ik ben namelijk van plan het in meerdere delen te hakken. De grootte van de stukken vond ik altijd erg onhandig, vandaar dat ik het nu in meerdere delen ga hakken. Maandag zal het eerste deel worden geplaatst en de derby die besproken gaat worden is die tussen Chesterfield en Mansfield Town oftewel The Miners’ Strike derby.

Een Reactie op “Derby Fever

  1. Hahaha, wat een toeval. Met Chesterfield heb ik vaak CM gespeeld. Het bestuur van de club was ook altijd erg tevreden als ik Mansfield versloeg. Ik ben erg benieuwd naar de achtergrondenšŸ˜‰

Geef een reactie

