De Woensdagfoto: Roker Park II

Klik voor vergroting

Bron: Stuart Clarke

7 Reacties op “De Woensdagfoto: Roker Park II

  1. Geweldig stadion. Ik heb het geluk gehad hier twee keer een wedstrijd te hebben gezien in de 80’s. Vergeet trouwens ook Ayresome Park niet. Dat is het oude stadion van Middlesbrough waar ik ook graag kwam. Helaas spelen ze beide nu in saaie stadions. St. James’ Park vond ik altijd de minste van de Big Three, maar dat is tegenwoordig de enige die de moeite waard is.

  2. Inderdaad een briljante pica, staat mooi groot op de voorkant (?!) van een boek van Stuart Clarke. Mooi detail vind ik de supporter die in de floodlight geklommen is.

  3. Kippenvel deze foto. Perfecter kan niet. Ik ben jaloers op je Kees! Vooral stadions in een arbeidersbuurt spreken mij aan. Gelukkig bestaan die nog wel. De ligging compenseert nog enigzins met de saaie stadions van tegenwoordig. Al zal dat ook wel minder worden… met het reebok stadium van bolton als absoluut dieptepunt….

  4. William van Holsteijn

    Zeker een fraaie foto, echter ik heb nog meer en fraaiere foto´s van Roker Park dan deze. Mocht je geinteresseerd zijn dan wil ik je die wel mailen.
    Verder ben ik 2 jr geleden naar Sunderland-Newcastle United geweest en moet zeggen dat het Stadium of Light niet tegenviel. Overigens, ook dit stadion ligt redelijk dichtbij het voormalige Roker Park, maar dat terzijde.
    Ik ben niet vaak in die nieuwe stadions geweest, dat heeft weinig aantrekkingskracht op mij, maar dit stadion is toch zeker wel de moeite waard, dus als je de kans krijgt, DFDS heeft weleens een aanbieding, moet je zeker gaan. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

    • Uiteraard ben ik geïnteresseerd in die foto’s. Roker Park heeft toch wel iets mythisch.

      Ik heb al wel vaker positieve verhalen gehoord over het SoL. Ik had al bij DFDS gekeken, maar juist Sunderland v Newcastle stond er niet bij.

  5. William van Holsteijn

    Ik zal ze sturen. Sunderland-New. staat pas in jan. 2011 gepland, hou DFDS in de gaten oor 2011, weet zeker dat die wedstrijd bij hun voor weinig, 170 euro, te boek zal staan!

Geef een reactie

