Doingthe116 in 2010/2011

Een van de voordelen van dit blog, is dat ik nu open en transparant over veranderingen kan zijn. Een mooie reclameslogan van bedrijven die slechts bestaan uit zakkenvullers. Wat dat betreft is er weinig verschil met doingthe116, want ik ben natuurlijk ook een zakkenvuller eerste klas. Maar genoeg flauwekul nu, er staan wat veranderingen op de stapel voor het komende jaar en tevens heb ik een verzoek aan iemand die handig is met photoshop.

Veranderingen dus, maar vrees niet het zijn geen heel ingrijpende veranderingen. De hoofdmoot van de site blijven de reisverslagen van mijn tripjes naar het Beloofde Land. Die bestonden tot nu toe uit een verslag, een rapport en foto’s. Daar komt vanaf komend seizoen ook een blokje met statistieken bij. Ik kreeg namelijk wel eens klachten van statistiekenpijpers dat ze niet konden zien wie er in een wedstrijd meededen. Zelf vind ik het ook wel aardig om terug te lezen wie er in 2006 in de basis stonden bij Carlisle v Barnet. Ik ben dan ook van plan om dat met terugwerkende kracht in te vullen. Doordat ik al aardig wat wedstrijden heb gevinckt, zal dat wel een langdurig project worden.

Daarnaast ben ik bezig om in het overzicht van wedstrijden in de “groundlist” ook de toeschouwersaantallen toe te voegen. Eveneens een hels karwei, dus verwacht niet dat het snel klaar zal zijn. Voor de rest worden de lower leagues wat verder uitgesplitst. Er komen nu drie aparte pagina’s voor de Northern Premier League (en alles wat daar onder valt), de Southern League (idem) en de Isthmian League (idem). Dit om niet zo’n grote vergaarbak te krijgen van non-leaguelcubs, want stiekem heb ik er toch aardig wat gezien.

Een laatste verandering gaat over mijn blog. Ik heb in het verleden een proefblog gehad over Glasgow en daarnaast ook andere verhalen op mijn site geschreven. Daarvan wil ik er een aantal overzetten op dit blog. Het kan dus zijn dat er binnenkort verhalen verschijnen die al bekend zijn. Het is even door de zure appel heen bijten, maar uiteindelijk zullen dan alle verhalen op een plek te vinden zijn. Ik blijf wel een linkje zetten bij de club, als daar een verhaal over verschenen is. Zo blijft dat ook per club (thuis- en uitwedstrijden + verhalen) mooi bij elkaar.

Als laatste heb ik een verzoek aan de lezers van doingthe116. Ik zou namelijk graag een logo voor mijn site willen hebben, maar ben zelf een drama met photoshop. Mocht iemand in een creatieve bui zijn en zin hebben om een logo te ontwerpen voor de site, dan zou ik een gelukkig mens zijn. Als er iemand een logo kan ontwerpen, dan graag mailen naar admin@doingthe116.com.

2 Reacties op “Doingthe116 in 2010/2011

  1. Hoi,

    Ik volg je site al een paar jaar en heb nu al zin in je volgende reizen!!! Het seizoen mag van mij nu al beginnen….

    Groet,

    Kees Plantenga.

Geef een reactie

